Dagförvirrad!!

2012-08-14 ♥ 09:12:03

Startade morgonen 5.30 i morse och trodde det var onsdag, när man går hemma med Lukas har man ingen koll på dagarna överhuvudtaget. Sitter nu med Lukas i famnen efter frukost och morgonpromenad - det är snart matdax för lillkillen igen och efter det har jag några ärenden på stan och sedan tänkte jag åka till mamma en vända.

Igår var jag och mamma till Kolbäck och Västerås, hälsade på mammas sambos dotter och hennes son. Vi lunchade i Kolbäck och åkte sedan till erikslund för en fika och en snabbvända i några affärer. Hittade dock inget som tilltalade mig - inte så roligt att handla kläder heller när bulldegen på magen inte försvunnit helt ännu och man har några kilon kvar. Det ska det dock bli ändring på, annan kost och så tänkte jag börja med step samt cx styrka på gymmix.
Nu har jag en liten knölis i knät som börjar bli hungrig.


Postat av: Emma

Har du ringt gymix ? Jag vill också testa :)

2012-08-15 @ 17:12:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: