Smällfet och RUL

2012-01-02 ♥ 20:50:12
Försökte mig på att ta kort på magen tidigare idag men det var inte det lättaste så jag tänkte jag skulle be Mattias i morgon, glömde det idag och nu är han och spelar badminton så ja det får bli i morgon som sagt. Jag har längtat så in i nordens på att magen ska synas och kring jul hade det blivit en lite kula, nu lite mer än 1 vecka senare har det sagt PANG och jag är typ smällfet. Tack och lov så tror jag ändå man ser att det är pågrund av bebis och inte av för mycket gott. Mattias undrade var det här skulle sluta och sa om det redan syns så väl så är jag väl snart lika rund som hög haha..

Vi har iallafall gått in i V.15 (14+2) och min mobil app säger att vi gått 35,6% av graviditeten redan, helt sjuk ju. Och idag fick vi hem papper från landstinget om ultraljud också :) Den 30 Januari får vi äntligen se det lilla pyret och vi hoppas h*n är villig att visa om h*n är en liten flicka eller pojke. Åh, så jag längtar nu...

Postat av: Amanda

Men Linnéa!!! :) Inte visste jag att du hade blogg, & än mindre att du är gravid! STORT GRATTIS!! :)

Kommer definitivt följa er resa mot ert nya liv! :) Återigen, stort grattis! Kramar

2012-01-03 @ 14:31:28
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fick också mage supersnabbt ! Det var just magen som gjorde att jag ens gjorde ett gravtest (hade ju p-ring i och hade haft länge så jag trodde inte i min vildaste fantasi att en bebis i magen var möjligt) jag var då redan i vecka elva och skulle gå in i vecka 12 . Tredje månaden alltså och jag hade en riktig kula ! Men fan , är det inte så det ska vara ?! Man känner sig ju mest bara tjock i början , men man är ju såå stolt att hela världen kan se att man ska bli MAMMA !

2012-01-03 @ 18:38:18
URL: http://sandralh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: