9 Mars 2012

2012-03-09 ♥ 14:35:35

Ska snart bege mig ut i blåsten på en promenad med Conrad. Efter det ska jag vänta på att Mattias kommer hem så jag kan släpa med mig honom till synsam för att vara smakrådgivare på nya glasögon. Jag har blivit så himla torr i ögonen och kan bara ha linserna i några timmar innan de börjar skava och jag antar att med mindre sömn när bebis väl är ute så kan det vara skönt att ha ett par glasögon att varva med så man kan ta av sig dem och lägga sig och vila bara och slippa plocka i och ur linser hela tiden.

Tänkte lägga upp nya magbilder, trots att det inte var längesen alls men tyckte att det kanske är lite roligare att nu när magen blivit större se hur det ser ut utan kläder - lättare att jämföra då man inte alltid har samma kläder varje gång man tar kort. Så här har ni både med och utan kläder i V.24 :)


Vågade för första gången sedan vi var hos barnmorskan i v.20 ställa mig på vågen här hemma, hade bara gått upp 0,2kg vilket jag tycker var skönt så man inte fläskar på sig allt för mycket :) Väger nu 59,2 kg och har allt som allt gått upp 4,9 kg (om man bortser från att jag gick ner till 52kg när jag kräktes, jag räknar alltså från vad jag vägde precis innan vi fick veta att jag var gravid = 54,3kg)


Postat av: Patricia

Tycker att magen fick en annan form när man ser den utan tröja, lite rundare då - annars mer spetsig.. Så mysigt iaf, längtar efter min mage nu, var är den? - v. 19 snart ju :)

2012-03-09 @ 14:54:35
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja visst blev det en helt annan mage. Lite bättre då att ta bilder utan tröja så man kan jämföra med bebis nr 2 sen :)

2012-03-09 @ 16:46:18
URL: http://linneamattias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag håller med Patricia, vilken skillnad! :)

2012-03-09 @ 21:06:05
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fin mage ! :) Nu har den faktiskt tagit "pojkbebisform" :) (mittenbilden) Skönt med vikten ! I vecka 16 hade jag redan gått från 50kg till 56 ;) Haha ! Men jag blev ju väldigt stor snabbt . Gick upp 20 kg , om inte mer allt som allt . Men eftesom att jag mest var vattenfylld så gick jag ner allt väldigt fort också :) tog bara någon vecka ! Blir avundsjuk när du skriver om alla känslor ! Minns så väl tiden innan och den är ju så galet underbar ! :) Och det bästa är ju att det bara blir mer och mer fantastiskt för varje dag som går även när skrutten är ute <3

2012-03-10 @ 09:13:17
URL: http://sandralh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: